Subject: Price declaration
From: "Diana Astover" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 08:32:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saan aru, et Tervisekassa poolt hüvitavate ravimite puhul sõlmib
Tervisekassa ravimitootjatega hinnakokkuleppeid.

Kui tegemist on aga mittehüvitavate ravimitega, siis kes vastutab Eestis
ravimitoote hinnastamise (price declaration)/hindade kooskõlastamise eest?
Kas müügiloa hoidja, hulgimüüja, Ravimiamet, mõni muu asutus?

Ette tänades

 <https://www.insuvia.com/>

Diana Astover

Senior Regulatory Affairs & Pharmacovigilance Specialist, Insuvia

 <https://www.linkedin.com/company/insuvia/>    <https://x.com/Insuvia>

+372 55 575 439

 <http://www.insuvia.com/> www.insuvia.com

This email and any files transmitted with it are confidential and may be
legally privileged and are intended solely for the use of the individual
or entity to whom they are addressed. If you are not the intended
recipient please note that any disclosure, distribution, or copying of
this email is strictly prohibited and may be unlawful. If received in
error, please delete this email and any attachments and confirm this to
the sender. Thank you.